
Vårt erbjudande har sedan starten handlat om det utgående samtalet. Det handlar om att få nya givare, behålla givarna och återaktivering av givare. Med andra ord en del av hela givarens livscykel.
Konvertering av sporadiskt givande till månadsgivande
Tacksamtal - givar vård
Uppgradering av månadsgivande
Register vård
Återaktivering av givare


Vårt erbjudande har sedan starten handlat om det utgående samtalet. Det handlar om att få nya givare, behålla givarna och återaktivering av givare. Med andra ord en del av hela givarens livscykel.
Konvertering av sporadiskt givande till månadsgivande
Tacksamtal - givar vård
Uppgradering av månadsgivande
Register vård
Återaktivering av givare
Kommunikationen med givare som sker före och efter samtalet är minst lika viktig som samtalet. Vid ett JA i telefon krävs IT stöd som hjälper givaren att genomföra sin gåva. Genom olika typer av integration kan vi höja konverteringsgraden. Vi har know how kring fungerande lösningar.
Vi har know how kring fungerande konvertering
Vi har kontakter med våra kunders CRM
Integrationer med kommunikationslösningar


Genom åren har vi fått insikt i vad som kännetecknar framgångsrik insamling. Vi ser att både tydlig insikt i kundens kommunikation och möjlighet att påverka denna ger långsiktigt bra resultat. Vi utför samtal men vet att alla ingen kampanj är bättre en den svagaste länken.
Vi erbjuder workshops för fördjupat samarbete
Vi kan bidra vid utveckling av givarresor
Vi kan bidra vid utveckling av givarens livscykel
Vi är mer än bara en leverantör, vi är en partner
